Pytania i odpowiedzi
-
- Administrator
- Posty: 106
- Rejestracja: 20 cze 2016, 15:10
- Kontakt:
Pytania i odpowiedzi
W tym miejscu znajdziesz informacje dotyczące konfiguracji, FAQ, - rozwiązań Slican
-
- Administrator
- Posty: 106
- Rejestracja: 20 cze 2016, 15:10
- Kontakt:
Re: Pytania i odpowiedzi
Aktualne wersje oprogramowania Slican dostępne na Naszym ftpGdzie znajdę aktualne oprogramowanie CM do centrali Slican
-
- Administrator
- Posty: 106
- Rejestracja: 20 cze 2016, 15:10
- Kontakt:
Re: Pytania i odpowiedzi
Hasło jest tworzone podczas uruchomiania centrali telefonicznej Slican. Nie ma możliwości jego odtworzenia można je tylko nadpisać.Jakie jest hasło do mojej centrali telefonicznej? Centrala była zakupiona w ... na firmę ... nie mam numeru telefonu do osoby która instalowała urządzenie.
Jeśli hasło zostało utracone, zapomniane, zgubione, zmienione, zawieruszone, posiane możemy pomoc w rozwiązaniu tego problemu.
Zapraszamy do kontaktu z Naszym Serwisem tel. 225814494.
-
- Administrator
- Posty: 106
- Rejestracja: 20 cze 2016, 15:10
- Kontakt:
Re: Pytania i odpowiedzi
Jeśli po podniesieni słuchawki jest połączenie mimo braku dzwonienia prawdopodobnie uszkodzona jest przetwornica.Mam centrale Slican 1668. Od pewnego czasu nie dzwonią niektóre telefony wewnętrzne. Co może być przyczyną?
Należy sprawdzić czy w programie Config Man nie pojawiają się alarmy o braku prądu dzwonienia.
Przetwornica dostępna jest w sklepie
-
- Administrator
- Posty: 106
- Rejestracja: 20 cze 2016, 15:10
- Kontakt:
Re: Pytania i odpowiedzi
Po aktualizacji oprogramowania centrali telefonicznej przez serwis należy zainstalować najnowsza wersje oprogramowania ConfigMAN.Po zalogowaniu do ConfigMAN pojawia się komunikat o niezgodności wersji oprogramowania
Oprogramowanie dostępne na Naszej stronie www.wandex.pl/instrukcje (na dole strony) Centrale telefoniczne - Slican