Pytania i odpowiedzi
-
- Administrator
- Posty: 106
- Rejestracja: 20 cze 2016, 15:10
- Kontakt:
Re: Pytania i odpowiedzi
Tak w aplikacji można ustawić jakie powiadomienia maja być wysyłane do aplikacji. Przy instalacji aplikacji należy zezwolić aplikacji na wyświetlanie powiadomień (aplikacja musi mieć zezwolenie na wyświetlanie powiadomień - w ustawieniach telefonu). Na Naszej stronie www.gdziemojedziecko.pl znajduje się instrukcja dla urządzeń zakupionych w naszym sklepie. Zegarek jeśli ma wysyłać powiadomienia powinien znajdować się w zasięgu sieci GPRS (internet).
Re: Pytania i odpowiedzi
Witam. W zegarku działa mi wszystko oprócz "podsłuchu" - czyli zegarek nie oddzwania do rodzica.
No i powiadomienia na telefonie - sms o bateri owszem i utracie zegarka natomiast powiadomienia na telefonie nie. pomimo ustawinia w telefonie ze ma zezwalac na powiadomienia z aplikacji SE Tracker3.
Co musze zrobic?
Srodki na kracie mam. bo dzwonienie przez SOS działa. To co moze być przyczyna braku podsłuchu? Wpisuje nr do siebie akceptuje i zegarek milczy...
No i powiadomienia na telefonie - sms o bateri owszem i utracie zegarka natomiast powiadomienia na telefonie nie. pomimo ustawinia w telefonie ze ma zezwalac na powiadomienia z aplikacji SE Tracker3.
Co musze zrobic?
Srodki na kracie mam. bo dzwonienie przez SOS działa. To co moze być przyczyna braku podsłuchu? Wpisuje nr do siebie akceptuje i zegarek milczy...
-
- Administrator
- Posty: 106
- Rejestracja: 20 cze 2016, 15:10
- Kontakt:
Re: Pytania i odpowiedzi
W aplikacji należy wpisać numer telefonu na który zegarek ma zadzwonić i wysłać numer do zegarka. (na zegarku wyświetlana liter "E" - zasięg internetu GPRS) Na karcie sim w zegarka jest dodatni stan konta. Odnośnie powiadomień opis powyższym poście.
Re: Pytania i odpowiedzi
Dokladnie tak robie
I zegarek nie oddzwania i nie mam podsluchu.
http://imageshack.com/a/img923/8397/P6AvFm.png
http://imageshack.com/a/img924/7307/antEx0.png
Środki na koncie są bo dzwonienie SOS działa. Nie wiem czemu naprawde to mi nie działa.
I zegarek nie oddzwania i nie mam podsluchu.
http://imageshack.com/a/img923/8397/P6AvFm.png
http://imageshack.com/a/img924/7307/antEx0.png
Środki na koncie są bo dzwonienie SOS działa. Nie wiem czemu naprawde to mi nie działa.
-
- Administrator
- Posty: 106
- Rejestracja: 20 cze 2016, 15:10
- Kontakt:
Re: Pytania i odpowiedzi
Aplikacje należny zaktualizować do najnowszej wersji.
Zegarek powinien być w zasięgu sieci internet (literka E na wyświetlaczu).
Należy sprawdzić czy aplikacja nie jest blokowana przez oprogramowanie telefonu (antywirus, dostęp do powiadomień, korzystanie z internetu).
Zegarek powinien być w zasięgu sieci internet (literka E na wyświetlaczu).
Należy sprawdzić czy aplikacja nie jest blokowana przez oprogramowanie telefonu (antywirus, dostęp do powiadomień, korzystanie z internetu).
-
- Administrator
- Posty: 106
- Rejestracja: 20 cze 2016, 15:10
- Kontakt:
Re: Pytania i odpowiedzi
Jak wydłużyć czas działania zegarka ?
W aplikacji zmienić czas co jaki wysyła lokalizacje na serwer (maksymalnie co 60 min)
Lokalizacja zegarka w dowolnym momencie poprzez przycisk na mapie z lokalizacja zegarka.
W aplikacji zmienić czas co jaki wysyła lokalizacje na serwer (maksymalnie co 60 min)
Lokalizacja zegarka w dowolnym momencie poprzez przycisk na mapie z lokalizacja zegarka.
-
- Administrator
- Posty: 106
- Rejestracja: 20 cze 2016, 15:10
- Kontakt:
Re: Pytania i odpowiedzi
Zegarek nie działa ( brak ikony logowania do sieci).
Sprawdzić czy karta sim (w zegarku) ma dodatni stan konta oraz ma możliwość wykonywania połączeń wychodzących.
Polecane przez nas karty należy doładować w ciągu 30 dni od aktywacji (zarejestrowania).
Jeśli nie zostanie wykonane doładowanie do 90 dni kartę nie można doładować (odzyskać numer). Jedynym rozwiązaniem jest zakup nowego numeru.
Sprawdzić czy karta sim (w zegarku) ma dodatni stan konta oraz ma możliwość wykonywania połączeń wychodzących.
Polecane przez nas karty należy doładować w ciągu 30 dni od aktywacji (zarejestrowania).
Jeśli nie zostanie wykonane doładowanie do 90 dni kartę nie można doładować (odzyskać numer). Jedynym rozwiązaniem jest zakup nowego numeru.
-
- Administrator
- Posty: 106
- Rejestracja: 20 cze 2016, 15:10
- Kontakt:
Re: Pytania i odpowiedzi
Jak wysyłać powiadomienia oraz wykonywać połączanie z zegarka ?
Połączenia alarmowe
Aby wykonać połączenie alarmowe do pierwszego kontaktu alarmowego
przytrzymaj dłużej Przycisk 1 lub przycisk SOS.
Aby zadzwonić do drugiego numeru alarmowego przytrzymaj Przycisk 2.
Książka kontaktów
Aby przejść do książki kontaktów kliknij przycisk 2
Wybierz numer używając Przycisków 1 i 2
Wciśnij przycisk 2 aby zadzwonić pod wybrany numer
Naciśnij przycisk Włącz/Wyłącz (środkowy po prawej stronie) aby wyjść z książki kontaktów
Zegarek może wykonać połączenie na numery z listy kontaktów (wpisane w aplikacji Setracker)
Tylko numery z listy kontaktów mogą się dodzwonić do zegarka, pozostałe
będą słyszały sygnał zajętości.
Rozmowa telefoniczna
Aby odebrać przychodzące połączenie naciśnij Przycisk SOS
Aby odrzucić połączenie naciśnij Przycisk 1
Do regulacji głośności podczas rozmowy użyj 1 (głośniej) i 2
(ciszej)
Aby się rozłączyć naciśnij przycisk środkowy po prawej stronie zegarka
Połączenia alarmowe
Aby wykonać połączenie alarmowe do pierwszego kontaktu alarmowego
przytrzymaj dłużej Przycisk 1 lub przycisk SOS.
Aby zadzwonić do drugiego numeru alarmowego przytrzymaj Przycisk 2.
Książka kontaktów
Aby przejść do książki kontaktów kliknij przycisk 2
Wybierz numer używając Przycisków 1 i 2
Wciśnij przycisk 2 aby zadzwonić pod wybrany numer
Naciśnij przycisk Włącz/Wyłącz (środkowy po prawej stronie) aby wyjść z książki kontaktów
Zegarek może wykonać połączenie na numery z listy kontaktów (wpisane w aplikacji Setracker)
Tylko numery z listy kontaktów mogą się dodzwonić do zegarka, pozostałe
będą słyszały sygnał zajętości.
Rozmowa telefoniczna
Aby odebrać przychodzące połączenie naciśnij Przycisk SOS
Aby odrzucić połączenie naciśnij Przycisk 1
Do regulacji głośności podczas rozmowy użyj 1 (głośniej) i 2
(ciszej)
Aby się rozłączyć naciśnij przycisk środkowy po prawej stronie zegarka
-
- Administrator
- Posty: 106
- Rejestracja: 20 cze 2016, 15:10
- Kontakt:
Re: Pytania i odpowiedzi
Po włożeniu karty sim pojawia się napis ... sim... - zegarek nie uruchamia się dalej.Co ma zrobić ?
Zegarku współpracuje z kartami sim bez konieczności wpisania pin do karty sim (działa tylko na katy sim bez pinu).
Zegarku współpracuje z kartami sim bez konieczności wpisania pin do karty sim (działa tylko na katy sim bez pinu).
-
- Administrator
- Posty: 106
- Rejestracja: 20 cze 2016, 15:10
- Kontakt:
Re: Pytania i odpowiedzi
Aktualna instrukcja obsługi dostępna pod adresem tutaj Bezpłatna pomoc na forum.