Strona 1 z 1

Pytania i odpowiedzi

: 06 lis 2020, 14:47
autor: forumwandex
W tym miejscu znajdziesz informacje dotyczące konfiguracji, FAQ, - rozwiązań Slican

Re: Pytania i odpowiedzi

: 06 lis 2020, 14:52
autor: forumwandex
Gdzie znajdę aktualne oprogramowanie CM do centrali Slican
Aktualne wersje oprogramowania Slican dostępne na Naszym ftp

Re: Pytania i odpowiedzi

: 06 lis 2020, 15:06
autor: forumwandex
Jakie jest hasło do mojej centrali telefonicznej? Centrala była zakupiona w ... na firmę ... nie mam numeru telefonu do osoby która instalowała urządzenie.
Hasło jest tworzone podczas uruchomiania centrali telefonicznej Slican. Nie ma możliwości jego odtworzenia można je tylko nadpisać.
Jeśli hasło zostało utracone, zapomniane, zgubione, zmienione, zawieruszone, posiane możemy pomoc w rozwiązaniu tego problemu.
Zapraszamy do kontaktu z Naszym Serwisem tel. 225814494.

Re: Pytania i odpowiedzi

: 06 lis 2020, 15:14
autor: forumwandex
Mam centrale Slican 1668. Od pewnego czasu nie dzwonią niektóre telefony wewnętrzne. Co może być przyczyną?
Jeśli po podniesieni słuchawki jest połączenie mimo braku dzwonienia prawdopodobnie uszkodzona jest przetwornica.
Należy sprawdzić czy w programie Config Man nie pojawiają się alarmy o braku prądu dzwonienia.
Przetwornica dostępna jest w sklepie

Re: Pytania i odpowiedzi

: 11 sty 2021, 9:57
autor: forumwandex
Po zalogowaniu do ConfigMAN pojawia się komunikat o niezgodności wersji oprogramowania
Po aktualizacji oprogramowania centrali telefonicznej przez serwis należy zainstalować najnowsza wersje oprogramowania ConfigMAN.
Oprogramowanie dostępne na Naszej stronie www.wandex.pl/instrukcje (na dole strony) Centrale telefoniczne - Slican