Strona 2 z 2

Re: Pytania i odpowiedzi

: 06 lis 2020, 14:36
autor: forumwandex
Czy mogę jednocześnie otwierać ten sam zamek zwykłym kluczem jak i przez czytnik?
Zamek na odcisk zastępuję wkładkę na klucz.
Po zamontowaniu otwieramy/zamykamy zamek poprzez odcisk, pilot, app (zależnie od modelu).

Re: Pytania i odpowiedzi

: 03 lut 2021, 12:14
autor: forumwandex
W zamku We.Lock wymieniłem baterie. Po wymianie pojawia się czasem komunikat "motor error"
Należy sprawdzić baterie zainstalowane w zamku We.Lock - czy zostały poprawnie zainstalowane oraz czy są dobre.
Jeśli w aplikacji jest aktualizacja do zamka należy ją zainstalować.
Jeśli w/w nie przyniosły efektu należy zamek We.Lock przywrócić do ustawień fabrycznych a następnie zaprogramować ponownie.

Re: Pytania i odpowiedzi

: 14 kwie 2021, 8:23
autor: forumwandex
Mam program we-lock na telefonie. Nie można dodać urządzenia do aplikacji
Jest dostępna nowa aplikacja dla Android lub Ios Jest ona dedykowana dla We-lock

Re: Pytania i odpowiedzi

: 23 cze 2021, 10:41
autor: forumwandex
Jak dodać nowy odcisk użytkownika do zamka na odcisk ? Nie mam dostępu do osoby która instalowała/administrowała zamkiem - jej odcisku
Zamki We-lock są przypisane po zarejestrowaniu do określonego konta w aplikacji.
:arrow: Nie można dodać zamka do nowego konta bez skasowania/ dostępu do konta z zainstalowanym zamkiem.
Jeśli jest dostęp do aplikacji z zalogowanym zamkiem oraz mamy zaprogramowany pilot do otwierania zamka możemy zresetować zamek do ustawień fabrycznych. Pełen opis dostępny w instrukcji otrzymanej przy zakupie zamka w Naszym sklepie.

Re: Pytania i odpowiedzi

: 20 sty 2022, 10:57
autor: forumwandex
Zamek wyświetlą komunikaty w języku chińskim. Jak zmienić język?
Należy zalogować się do zamka (kod administratora plus symbol kłódki)
Wybrać cyfrę 5 potwierdzić kłódką.
Wybrać cyfrę 1 potwierdzić kłódka.
Pełna instrukcja dostępna w naszym sklepie w zakładce linki