Strona 1 z 2

Pytania i odpowiedzi

: 13 cze 2019, 11:33
autor: forumwandex
Temat będzie aktualizowany o pytania i odpowiedzi od Naszych produktach a w szczególności zamków elektronicznych bluetooth
(na kartę, pilota, odcisk, kod, kod czasowy, otwarcie zdalne)
Przed rozpoczęciem użytkowania zalecamy zapoznanie się z dołączoną instrukcja obsługi. Oryginalny zamek zawsze ma załączona instrukcje w języku polski. Nasze produkty, akcesoria, części zamienne można znaleźć w naszym sklepie online

Re: Pytania i odpowiedzi

: 13 cze 2019, 11:42
autor: forumwandex
Zamka nie można zarejestrować w aplikacji - pojawia się komunikat o błędnym kodzie QR
Należy zeskanować Kod QR tego zamka oraz wpisać numer seryjny tego zamka.
Aplikacja nie pozwoli zarejestrować zamka już zarejestrowanego.

Re: Pytania i odpowiedzi

: 13 cze 2019, 11:49
autor: forumwandex
Zamka nie można otworzyć / zamknąć
Zamek powinien mieć zmieniony domyślny kod administratora przed rozpoczęciem użytkowania zamka.
Po wpisaniu poprawnego kody (administratora, użytkowania itd.) należy, przekręcić zamek aby otworzyć drzwi.
Aby zamknąć należy ponownie wprowadzić kod aby zamknąć drzwi (jeśli otwieramy drzwi klamką a nie gałką od strony wejścia)

Re: Pytania i odpowiedzi

: 13 cze 2019, 12:02
autor: forumwandex
Zdemontowana wkładka ma zębatkę zamiast języczka w zamku
Zamki elektroniczne aktualnie sprzedawana maja tylko języczek do blokowania zamka.
Więcej zdjęć i wymiarów zamków można znaleźć w naszym sklepie

Re: Pytania i odpowiedzi

: 13 cze 2019, 12:08
autor: forumwandex
Zapomniałem hasło do aplikacji
Hasło można zresetować w aplikacji podając dane użyte przy rejestracji w aplikacji.

Re: Pytania i odpowiedzi

: 30 lip 2019, 8:18
autor: forumwandex
Na ekranie pojawia się komunika "motor error"
Należy sprawdzić czy zamek jest zaktualizowany do najnowszej wersji oprogramowania.
Po zakończonej aktualizacji odczekać do resetu zamka ( 2 sygnały) i wyjąć baterie na ponad 1 minutę. Następnie włożyć baterie i połączyć się z zamkiem poprzez bluetooth.

Re: Pytania i odpowiedzi

: 08 lis 2019, 10:29
autor: forumwandex
Aplikacja We lock nie uruchamia się
Należy zaktualizować aplikację do najnowszej wersji. Jeśli aplikacja dalej się nie uruchamia należy wyczyścić pamięć podręczna aplikacji i uruchomić ponownie aplikację.

Re: Pytania i odpowiedzi

: 09 sty 2020, 8:56
autor: forumwandex
Zamka we lock nie można otworzyć kodem tymczasowym
Należy sprawdzić:
- połączenie z zamkiem poprzez bluetooth ( otworzyć zamek poprzez aplikacje)
- ustawienie aplikacji przy wydawaniu kodu
- baterie zainstalowane w zamku
- zaprogramowanie zamka
- wersje aplikacji czy jest zainstalowana najnowsza (zaktualizować oprogramowanie zamka - zalecane ostrożne wykonywane możliwość nieodwracalnego uszkodzenia)

Re: Pytania i odpowiedzi

: 11 mar 2020, 13:30
autor: forumwandex
Zamek nie można otworzyć poprzez bluetooth z programu we lock. Pojawia się komunikat iż zamek jest poza zasięgiem
Należy sprawdzić czy aplikacja ma wymagane uprawnienia (lokalizacja, itp).
Aplikacja korzysta z lokalizacji oraz bluetooth. Należy włączyć lokalizacje (gps) w telefonie.

Re: Pytania i odpowiedzi

: 23 wrz 2020, 8:45
autor: forumwandex
Mam zamek We-lock na odcisk palca kupiony poprzez allegro. Nie działa otwieranie zdalne z aplikacji
Zamek na odcisk palca otwieramy za pomocą odcisku ( wprowadzonych do zamka), poprzez aplikacji ( w zasięgu bluetooth ) zdalnie poprzez dodatkową bramę zalogowaną do internetu ( bramka jest do kupienia w sklepie Bigshop.com.pl)