Pytania i odpowiedzi

forumwandex
Administrator
Posty: 58
Rejestracja: 20 cze 2016, 15:10

Re: Pytania i odpowiedzi

Post autor: forumwandex »

A ja mam taki problem posiadam kartę w a2mobile, wszystko wykupione i
aktywowane a zegarek w ogóle nie jest odnajdowany w sieci i aplikacji. W
zegarku tak jak by nie działała transmisja danych pomimo aktywacji kodami.

Zalecam wymianę kart sim. Nie wykluczam uszkodzenia urządzenia.

forumwandex
Administrator
Posty: 58
Rejestracja: 20 cze 2016, 15:10

Re: Pytania i odpowiedzi

Post autor: forumwandex »

Nie mogę się zalogować do aplikacji Setracker ... brak hasła do programu ... zapomniane hasło ... nie można odzyskać hasło ... program nie łączy się z zegarkiem ... offline

Jeśli po przeczytaniu forum dalej masz problem z konfiguracją zegarka Q50, q90 itp.
Zapraszamy do zakupu usługi konfiguracji zegarka (zdalnie).
Zakup konfiguracji zegarka

pio1
Niezalogowany
Posty: 1
Rejestracja: 30 wrz 2019, 20:00

Re: Pytania i odpowiedzi

Post autor: pio1 »

Mam zegarek G36m S4. Zegarek ma polaczenie z app Setracker na telefonie ale nie działa lokalizowanie gps. Próbowałem wysłać komendę smsem pw, 123456, ts# ale sms zwrotny nie przyszedł. Dalej na zegarku brak literki E.

forumwandex
Administrator
Posty: 58
Rejestracja: 20 cze 2016, 15:10

Re: Pytania i odpowiedzi

Post autor: forumwandex »

Należy sprawdzić czy karta sim została zainstalowana poprawnie (zadzwonić na numer karty sim w zegarku). Kart sim z Gprs. Zegarek z wpisanymi właściwymi ustawieniami Internetu zależnymi od operatora jak w/w.
Komendy wysyłamy bez odstępów.

forumwandex
Administrator
Posty: 58
Rejestracja: 20 cze 2016, 15:10

Re: Pytania i odpowiedzi

Post autor: forumwandex »

Mam zegarek Calmean nie działa z aplikacją Setracker
Dostawca zablokował możliwość korzystania z aplikacji innych niż własna (opłata abonamentowa za korzystanie z aplikacji)
Rozwiązanie to kontakt ze sprzedawcą (zwrot niepełnowartościowego produktu) oraz zakup zegarka :) bez blokady.
Tanie zegarki mają blokady aplikacji (opłaty abonamentowe za korzystanie z aplikacji).

ODPOWIEDZ