Pytania i odpowiedzi

W tym miejscu znajdziesz informacje dotyczące konfiguracji, faq.
Aby zobaczyć ten temat musisz być zalogowany.
forumwandex
Administrator
Posty: 43
Rejestracja: 20 cze 2016, 15:10

Pytania i odpowiedzi

Post autor: forumwandex » 13 cze 2019, 11:33

Temat będzie aktualizowany o pytania i odpowiedzi od Naszych produktach a w szczególności zamków elektronicznych bluetooth
(na kartę, pilota, odcisk, kod, kod czasowy, otwarcie zdalne)
Przed rozpoczęciem użytkowania zalecamy zapoznanie się z dołączoną instrukcja obsługi. Oryginalny zamek zawsze ma załączona instrukcje w języku polski. Nasze produkty, akcesoria, części zamienne można znaleźć w naszym sklepie online

forumwandex
Administrator
Posty: 43
Rejestracja: 20 cze 2016, 15:10

Re: Pytania i odpowiedzi

Post autor: forumwandex » 13 cze 2019, 11:42

Zamka nie można zarejestrować w aplikacji - pojawia się komunikat o błędnym kodzie QR
Należy zeskanować Kod QR tego zamka oraz wpisać numer seryjny tego zamka.
Aplikacja nie pozwoli zarejestrować zamka już zarejestrowanego.

forumwandex
Administrator
Posty: 43
Rejestracja: 20 cze 2016, 15:10

Re: Pytania i odpowiedzi

Post autor: forumwandex » 13 cze 2019, 11:49

Zamka nie można otworzyć / zamknąć
Zamek powinien mieć zmieniony domyślny kod administratora przed rozpoczęciem użytkowania zamka.
Po wpisaniu poprawnego kody (administratora, użytkowania itd.) należy, przekręcić zamek aby otworzyć drzwi.
Aby zamknąć należy ponownie wprowadzić kod aby zamknąć drzwi (jeśli otwieramy drzwi klamką a nie gałką od strony wejścia)

forumwandex
Administrator
Posty: 43
Rejestracja: 20 cze 2016, 15:10

Re: Pytania i odpowiedzi

Post autor: forumwandex » 13 cze 2019, 12:02

Zdemontowana wkładka ma zębatkę zamiast języczka w zamku
Zamki elektroniczne aktualnie sprzedawana maja tylko języczek do blokowania zamka.
Więcej zdjęć i wymiarów zamków można znaleźć w naszym sklepie

forumwandex
Administrator
Posty: 43
Rejestracja: 20 cze 2016, 15:10

Re: Pytania i odpowiedzi

Post autor: forumwandex » 13 cze 2019, 12:08

Zapomniałem hasło do aplikacji
Hasło można zresetować w aplikacji podając dane użyte przy rejestracji w aplikacji.

ODPOWIEDZ