Pytania i odpowiedzi

forumwandex
Administrator
Posts: 25
Joined: 20 Jun 2016, 15:10

Re: Pytania i odpowiedzi

Post by forumwandex » 22 May 2017, 8:38

Tak w aplikacji można ustawić jakie powiadomienia maja być wysyłane do aplikacji. Przy instalacji aplikacji należy zezwolić aplikacji na wyświetlanie powiadomień (aplikacja musi mieć zezwolenie na wyświetlanie powiadomień - w ustawieniach telefonu). Na Naszej stronie www.gdziemojedziecko.pl znajduje się instrukcja dla urządzeń zakupionych w naszym sklepie. Zegarek jeśli ma wysyłać powiadomienia powinien znajdować się w zasięgu sieci GPRS (internet).

agrest123
Nowicjusz
Posts: 2
Joined: 24 May 2017, 12:09

Re: Pytania i odpowiedzi

Post by agrest123 » 24 May 2017, 12:14

Witam. W zegarku działa mi wszystko oprócz "podsłuchu" - czyli zegarek nie oddzwania do rodzica.
No i powiadomienia na telefonie - sms o bateri owszem i utracie zegarka natomiast powiadomienia na telefonie nie. pomimo ustawinia w telefonie ze ma zezwalac na powiadomienia z aplikacji SE Tracker3.
Co musze zrobic?
Srodki na kracie mam. bo dzwonienie przez SOS działa. To co moze być przyczyna braku podsłuchu? Wpisuje nr do siebie akceptuje i zegarek milczy...

forumwandex
Administrator
Posts: 25
Joined: 20 Jun 2016, 15:10

Re: Pytania i odpowiedzi

Post by forumwandex » 25 May 2017, 8:15

W aplikacji należy wpisać numer telefonu na który zegarek ma zadzwonić i wysłać numer do zegarka. (na zegarku wyświetlana liter "E" - zasięg internetu GPRS) Na karcie sim w zegarka jest dodatni stan konta. Odnośnie powiadomień opis powyższym poście.

agrest123
Nowicjusz
Posts: 2
Joined: 24 May 2017, 12:09

Re: Pytania i odpowiedzi

Post by agrest123 » 25 May 2017, 9:16

Dokladnie tak robie :)
I zegarek nie oddzwania i nie mam podsluchu.

http://imageshack.com/a/img923/8397/P6AvFm.png
http://imageshack.com/a/img924/7307/antEx0.png
Środki na koncie są bo dzwonienie SOS działa. Nie wiem czemu naprawde to mi nie działa.

forumwandex
Administrator
Posts: 25
Joined: 20 Jun 2016, 15:10

Re: Pytania i odpowiedzi

Post by forumwandex » 25 May 2017, 11:20

Aplikacje należny zaktualizować do najnowszej wersji.
Zegarek powinien być w zasięgu sieci internet (literka E na wyświetlaczu).
Należy sprawdzić czy aplikacja nie jest blokowana przez oprogramowanie telefonu (antywirus, dostęp do powiadomień, korzystanie z internetu).

forumwandex
Administrator
Posts: 25
Joined: 20 Jun 2016, 15:10

Re: Pytania i odpowiedzi

Post by forumwandex » 13 Jun 2017, 12:03

Jak wydłużyć czas działania zegarka ?

W aplikacji zmienić czas co jaki wysyła lokalizacje na serwer (maksymalnie co 60 min)
Lokalizacja zegarka w dowolnym momencie poprzez przycisk na mapie z lokalizacja zegarka.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest