Strona 1 z 1

Pytania i odpowiedzi

: 13 cze 2019, 11:33
autor: forumwandex
Temat będzie aktualizowany o pytania i odpowiedzi od Naszych produktach a w szczególności zamków elektronicznych bluetooth
(na kartę, pilota, odcisk, kod, kod czasowy, otwarcie zdalne)
Przed rozpoczęciem użytkowania zalecamy zapoznanie się z dołączoną instrukcja obsługi. Oryginalny zamek zawsze ma załączona instrukcje w języku polski. Nasze produkty, akcesoria, części zamienne można znaleźć w naszym sklepie online

Re: Pytania i odpowiedzi

: 13 cze 2019, 11:42
autor: forumwandex
Zamka nie można zarejestrować w aplikacji - pojawia się komunikat o błędnym kodzie QR
Należy zeskanować Kod QR tego zamka oraz wpisać numer seryjny tego zamka.
Aplikacja nie pozwoli zarejestrować zamka już zarejestrowanego.

Re: Pytania i odpowiedzi

: 13 cze 2019, 11:49
autor: forumwandex
Zamka nie można otworzyć / zamknąć
Zamek powinien mieć zmieniony domyślny kod administratora przed rozpoczęciem użytkowania zamka.
Po wpisaniu poprawnego kody (administratora, użytkowania itd.) należy, przekręcić zamek aby otworzyć drzwi.
Aby zamknąć należy ponownie wprowadzić kod aby zamknąć drzwi (jeśli otwieramy drzwi klamką a nie gałką od strony wejścia)

Re: Pytania i odpowiedzi

: 13 cze 2019, 12:02
autor: forumwandex
Zdemontowana wkładka ma zębatkę zamiast języczka w zamku
Zamki elektroniczne aktualnie sprzedawana maja tylko języczek do blokowania zamka.
Więcej zdjęć i wymiarów zamków można znaleźć w naszym sklepie

Re: Pytania i odpowiedzi

: 13 cze 2019, 12:08
autor: forumwandex
Zapomniałem hasło do aplikacji
Hasło można zresetować w aplikacji podając dane użyte przy rejestracji w aplikacji.

Re: Pytania i odpowiedzi

: 30 lip 2019, 8:18
autor: forumwandex
Na ekranie pojawia się komunika "motor error"
Należy sprawdzić czy zamek jest zaktualizowany do najnowszej wersji oprogramowania.
Po zakończonej aktualizacji odczekać do resetu zamka ( 2 sygnały) i wyjąć baterie na ponad 1 minutę. Następnie włożyć baterie i połączyć się z zamkiem poprzez bluetooth.

Re: Pytania i odpowiedzi

: 08 lis 2019, 10:29
autor: forumwandex
Aplikacja We lock nie uruchamia się
Należy zaktualizować aplikację do najnowszej wersji. Jeśli aplikacja dalej się nie uruchamia należy wyczyścić pamięć podręczna aplikacji i uruchomić ponownie aplikację.