Slican NCP

Paweł Malicki
Specjalista
Posty: 26
Rejestracja: 20 cze 2016, 15:20

Slican NCP

Post autor: Paweł Malicki » 21 cze 2016, 8:55

Centrala telefoniczna Slican NCP to platforma telekomunikacyjna IP o wydajności do 300 jednoczesnych rozmów i 20 połączeń video nawet dla 10.000 użytkowników. Doskonała jakość komunikacji i elastyczność systemu stanowią podstawy do projektowania bezpiecznych rozwiązań VoIP.
Wymaga konfiguracji i montażu przez Autoryzowanego Partnera Slican.

Centrale serii Slican NCP tworzą systemy zunifikowanej komunikacji, które realizują połączenia w szerokim zakresie intensywności ruchu telekomunikacyjnego zarówno IP jak i TDM. Mogą obsługiwać firmy i instytucje, których oddziały, są zlokalizowane w dowolnym miejscu. Efektywne zarządzanie komunikacją w firmie wielooddziałowej zapewnia elastyczne oprogramowanie z dostępem do sieci LAN i WAN. Zintegrowana aplikacja webowa Slican ConfigWEB jest sprawnym narzędziem do zbudowania indywidualnego systemu i jego konfigurację przez przeglądarkę internetową.

Komfort komunikacji

Obsługę klienta na najwyższym poziomie zapewni pakietowe przesyłanie informacji, szybka komunikacja pomiędzy oddziałami, a także dodatkowe trasy połączeniowe dla ruchu telekomunikacyjnego w czasie awarii. Do tego analiza historii połączeń i rozmów w celu eliminowania wąskich gardeł. Szybki i łatwy dostęp do centrali przez sieć Ethernet - daje możliwość natychmiastowej reakcji i usprawnia zarządzanie systemem. Bezpieczeństwo systemu oparte jest między innymi na szyfrowaniu połączeń video i voice (TLS/SRTP), a redundancja (NCP-CM400P i NCP-CM600P) zapewnia zdublowanie elementów systemu w celu zapewnienia ciągłości pracy także podczas awarii.
Telefony SIP realizują wiadomości tekstowe. Treść połączeń video i voice oraz dane bilingowe mogą być rejestrowane. Całość dopełnia wielofunkcyjna poczta głosowa (fax2email/voice2email) oraz zaawansowany interaktywny IVR. Zintegrowanie zarządzania wieloma składnikami sytemu z jednego miejsca za pomocą interfejsu ConfigWEB ułatwi pracę każdemu administratorowi.

Call Manger - serce systemu

Sprawne i wydajne działanie całego systemu Slican NCP zapewnia jednostka centralna - "Call Manager", która oferuje zunifikowaną komunikację niezależną od rodzaju wykorzystanego łącza. Interfejsy do łaczności tradycyjnej (TDM) tzw. gateway'e (bramy) pozwalają korzystać nie tylko z szerokorozumianej łączności IP ale również ISDN, GSM i analogowej (FXO). Dopasowując wg potrzeb gateway możemy do systemu podłączyć cyfrowe terminale systemowe (CTS) lub analogowe (FXS), a połączenie z siecią LAN pozwala zastosować wielofunkcyjną aplikację Slican PhoneCTI lub inne rozwiązania typu softphone. Rozmowy, konferencje czy połączenia video mogą być nagrywane dzięki wewnętrznemu, zintegrowanemu systemowi nagrywania rozmów.

W zależności od natężenia ruchu telefonicznego i potrzeb użytkownika Call Manager oferowany jest w trzech wersjach.

Slican NCP - CM300P:
•40xCalls w tym 3xVideoCalls
•300xUsers w tym: max. 200-SIPuser i max. 64xCTS
•100xWebCTI/PhoneCTI
•40xRecordingChannels
•58xTrunkGSM
•1xTrunkISDN-E1

Slican NCP - CM400P:
•100xCalls w tym 10xVideoCalls
•1000xUsers w tym: max. 1000-SIPuser i max. 400xCTS
•400xWebCTI/PhoneCTI
•100xRecordingChannels
•120xTrunkGSM
•6xTrunkISDN-E1
•2xgniazdo GbE-INT
•zasilanie awaryjne

Slican NCP - CM600P:
•300xCalls w tym 20xVideoCalls
•10.000xUsers w tym: max. 10.000-SIPuser i max. 800xCTS
•800xWebCTI/PhoneCTI
•300xRecordingChannels
•120xTrunkGSM
•13xTrunkISDN-E1
•2xgniazdo GbE-INT
•zasilanie awaryjne

Gateway - bogactwo możliwości

Gateway może być predefiniowany lub skomponowany wg potrzeb użytkownika. Wśród predefiniowanych znajdziemy przygotowane do podłączenia np. 24 abonentów lub mieszane dla abonentów cyfrowych (systemowych) i zwykłych jak również bramy ISDN PRI i BRI czy GSM. W zależności od wybranego call managera możemy dołączyć nawet do 127 gateway'ów. Całość zintegrowana jest w sieci LAN lub z wykorzystaniem switchów.
Każdy klient ma teraz dostęp do oferty sprzętu i oprogramowania, które pozwalają korzystać ze wszystkich możliwości współczesnej telekomunikacji i teleinformatyki.
Efektywnie prowadzony biznes stawia wysokie wymagania przed dostawcą rozwiązań telekomunikacjnych. Wydajność komunikacji przekłada się bezpośrednio na efektywność biznesu i zależy od zastosowanego systemu czy platformy telekomunikacyjnej. Slican NCP zapewnia taką efektywność.

Licencje - działanie systemu

Głównym atrybutem licencjonowania w centrali SLICAN NCP są elastyczne możliwości skalowania systemu (np. do 10 tys. użytkowników) w wielu przypadkach bez konieczności modyfikacji sprzętowych. Takie kompleksowe i ekonomiczne podejście do potrzeb, zapewnia efektywność każdego projektu. Tym samym klient sam decyduje, kiedy i jakie licencje kupi w celu zwiększenia ilości użytkowników i rozszerzenia funkcjonalności i wydajności systemu.

Rodzaje licencji w centralach Slican NCP:

System licencjonowania Slican NCP daje uprawnienia / określa, z których funkcji oprogramowania może korzystać nabywca licencji, i oferuje cztery typy licencji:
•licencje bazowe (base), czyli licencje określające maksymalną ilość użytkowników i jednoczesnych rozmów
•licencje typu kanałowego (channels) określające ilości kanałów nagrywających, uczestników konferencji czy dodatkowych jednocześnie prowadzonych rozmów
•licencje użytkowe (user) czyli licencje dla każdego użytkownika np. CallCenterAgent i CallCenterQueue, Voice2Mail czy Fax2Mail
•licencje serwerowe (poszerzające możliwości systemowe) czyli licencje dla wszystkich użytkowników centrali np. aktualizacja firmware, sieciowanie czy redundancja (dopasowane do wybranej licencji bazowej)

Należy pamietać:
1.licencje są przypisane do platformy sprzetowej SLICAN, a nie do firmy/klienta
2.wersje firmware są powiązane z głównymi uprawnieniami, które aktualizują się automatycznie wraz z aktualizacją firmware
3.licencje wydane są na czas nieokreślony




ulotka_produktu

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość