Strona 5 z 6

Re: Pytania i odpowiedzi

: 22 maja 2017, 8:38
autor: forumwandex
Tak w aplikacji można ustawić jakie powiadomienia maja być wysyłane do aplikacji. Przy instalacji aplikacji należy zezwolić aplikacji na wyświetlanie powiadomień (aplikacja musi mieć zezwolenie na wyświetlanie powiadomień - w ustawieniach telefonu). Na Naszej stronie www.gdziemojedziecko.pl znajduje się instrukcja dla urządzeń zakupionych w naszym sklepie. Zegarek jeśli ma wysyłać powiadomienia powinien znajdować się w zasięgu sieci GPRS (internet).

Re: Pytania i odpowiedzi

: 24 maja 2017, 12:14
autor: agrest123
Witam. W zegarku działa mi wszystko oprócz "podsłuchu" - czyli zegarek nie oddzwania do rodzica.
No i powiadomienia na telefonie - sms o bateri owszem i utracie zegarka natomiast powiadomienia na telefonie nie. pomimo ustawinia w telefonie ze ma zezwalac na powiadomienia z aplikacji SE Tracker3.
Co musze zrobic?
Srodki na kracie mam. bo dzwonienie przez SOS działa. To co moze być przyczyna braku podsłuchu? Wpisuje nr do siebie akceptuje i zegarek milczy...

Re: Pytania i odpowiedzi

: 25 maja 2017, 8:15
autor: forumwandex
W aplikacji należy wpisać numer telefonu na który zegarek ma zadzwonić i wysłać numer do zegarka. (na zegarku wyświetlana liter "E" - zasięg internetu GPRS) Na karcie sim w zegarka jest dodatni stan konta. Odnośnie powiadomień opis powyższym poście.

Re: Pytania i odpowiedzi

: 25 maja 2017, 9:16
autor: agrest123
Dokladnie tak robie :)
I zegarek nie oddzwania i nie mam podsluchu.

http://imageshack.com/a/img923/8397/P6AvFm.png
http://imageshack.com/a/img924/7307/antEx0.png
Środki na koncie są bo dzwonienie SOS działa. Nie wiem czemu naprawde to mi nie działa.

Re: Pytania i odpowiedzi

: 25 maja 2017, 11:20
autor: forumwandex
Aplikacje należny zaktualizować do najnowszej wersji.
Zegarek powinien być w zasięgu sieci internet (literka E na wyświetlaczu).
Należy sprawdzić czy aplikacja nie jest blokowana przez oprogramowanie telefonu (antywirus, dostęp do powiadomień, korzystanie z internetu).

Re: Pytania i odpowiedzi

: 13 cze 2017, 12:03
autor: forumwandex
Jak wydłużyć czas działania zegarka ?

W aplikacji zmienić czas co jaki wysyła lokalizacje na serwer (maksymalnie co 60 min)
Lokalizacja zegarka w dowolnym momencie poprzez przycisk na mapie z lokalizacja zegarka.

Re: Pytania i odpowiedzi

: 06 wrz 2017, 9:03
autor: forumwandex
Zegarek nie działa ( brak ikony logowania do sieci).

Sprawdzić czy karta sim (w zegarku) ma dodatni stan konta oraz ma możliwość wykonywania połączeń wychodzących.

Polecane przez nas karty należy doładować w ciągu 30 dni od aktywacji (zarejestrowania).
Jeśli nie zostanie wykonane doładowanie do 90 dni kartę nie można doładować (odzyskać numer). Jedynym rozwiązaniem jest zakup nowego numeru.

Re: Pytania i odpowiedzi

: 14 wrz 2017, 10:17
autor: forumwandex
Jak wysyłać powiadomienia oraz wykonywać połączanie z zegarka ?

Połączenia alarmowe
Aby wykonać połączenie alarmowe do pierwszego kontaktu alarmowego
przytrzymaj dłużej Przycisk 1 lub przycisk SOS.
Aby zadzwonić do drugiego numeru alarmowego przytrzymaj Przycisk 2.

Książka kontaktów
Aby przejść do książki kontaktów kliknij przycisk 2
Wybierz numer używając Przycisków 1 i 2
Wciśnij przycisk 2 aby zadzwonić pod wybrany numer
Naciśnij przycisk Włącz/Wyłącz (środkowy po prawej stronie) aby wyjść z książki kontaktów
Zegarek może wykonać połączenie na numery z listy kontaktów (wpisane w aplikacji Setracker)
Tylko numery z listy kontaktów mogą się dodzwonić do zegarka, pozostałe
będą słyszały sygnał zajętości.

Rozmowa telefoniczna
Aby odebrać przychodzące połączenie naciśnij Przycisk SOS
Aby odrzucić połączenie naciśnij Przycisk 1
Do regulacji głośności podczas rozmowy użyj 1 (głośniej) i 2
(ciszej)
Aby się rozłączyć naciśnij przycisk środkowy po prawej stronie zegarka

Re: Pytania i odpowiedzi

: 20 paź 2017, 14:26
autor: forumwandex
Po włożeniu karty sim pojawia się napis ... sim... - zegarek nie uruchamia się dalej.Co ma zrobić ?

Zegarku współpracuje z kartami sim bez konieczności wpisania pin do karty sim (działa tylko na katy sim bez pinu).

Re: Pytania i odpowiedzi

: 01 gru 2017, 8:43
autor: forumwandex
Aktualna instrukcja obsługi dostępna pod adresem tutaj Bezpłatna pomoc na forum.