Page 5 of 5

Re: Pytania i odpowiedzi

Posted: 22 May 2017, 8:38
by forumwandex
Tak w aplikacji można ustawić jakie powiadomienia maja być wysyłane do aplikacji. Przy instalacji aplikacji należy zezwolić aplikacji na wyświetlanie powiadomień (aplikacja musi mieć zezwolenie na wyświetlanie powiadomień - w ustawieniach telefonu). Na Naszej stronie www.gdziemojedziecko.pl znajduje się instrukcja dla urządzeń zakupionych w naszym sklepie. Zegarek jeśli ma wysyłać powiadomienia powinien znajdować się w zasięgu sieci GPRS (internet).

Re: Pytania i odpowiedzi

Posted: 24 May 2017, 12:14
by agrest123
Witam. W zegarku działa mi wszystko oprócz "podsłuchu" - czyli zegarek nie oddzwania do rodzica.
No i powiadomienia na telefonie - sms o bateri owszem i utracie zegarka natomiast powiadomienia na telefonie nie. pomimo ustawinia w telefonie ze ma zezwalac na powiadomienia z aplikacji SE Tracker3.
Co musze zrobic?
Srodki na kracie mam. bo dzwonienie przez SOS działa. To co moze być przyczyna braku podsłuchu? Wpisuje nr do siebie akceptuje i zegarek milczy...

Re: Pytania i odpowiedzi

Posted: 25 May 2017, 8:15
by forumwandex
W aplikacji należy wpisać numer telefonu na który zegarek ma zadzwonić i wysłać numer do zegarka. (na zegarku wyświetlana liter "E" - zasięg internetu GPRS) Na karcie sim w zegarka jest dodatni stan konta. Odnośnie powiadomień opis powyższym poście.

Re: Pytania i odpowiedzi

Posted: 25 May 2017, 9:16
by agrest123
Dokladnie tak robie :)
I zegarek nie oddzwania i nie mam podsluchu.

http://imageshack.com/a/img923/8397/P6AvFm.png
http://imageshack.com/a/img924/7307/antEx0.png
Środki na koncie są bo dzwonienie SOS działa. Nie wiem czemu naprawde to mi nie działa.

Re: Pytania i odpowiedzi

Posted: 25 May 2017, 11:20
by forumwandex
Aplikacje należny zaktualizować do najnowszej wersji.
Zegarek powinien być w zasięgu sieci internet (literka E na wyświetlaczu).
Należy sprawdzić czy aplikacja nie jest blokowana przez oprogramowanie telefonu (antywirus, dostęp do powiadomień, korzystanie z internetu).

Re: Pytania i odpowiedzi

Posted: 13 Jun 2017, 12:03
by forumwandex
Jak wydłużyć czas działania zegarka ?

W aplikacji zmienić czas co jaki wysyła lokalizacje na serwer (maksymalnie co 60 min)
Lokalizacja zegarka w dowolnym momencie poprzez przycisk na mapie z lokalizacja zegarka.