Pytania i odpowiedzi

Marcin
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: 16 kwie 2017, 12:29

Re: Pytania i odpowiedzi

Post autor: Marcin » 16 kwie 2017, 12:39

Witam
Gdzie i jaką treść trzeba napisać aby wyrejestrować zegarek z aplikacji seTracker?

forumwandex
Administrator
Posty: 31
Rejestracja: 20 cze 2016, 15:10

Re: Pytania i odpowiedzi

Post autor: forumwandex » 19 kwie 2017, 8:57

magia7777 pisze:
04 sty 2017, 13:30
Czy istnieje możliwość zapisania przebytej drogi i odtworzenia jej w późniejszym czasie?
W aplikacji Setracker3 można przeglądać historie lokalizacji zegarka (zakładka Trasa).

forumwandex
Administrator
Posty: 31
Rejestracja: 20 cze 2016, 15:10

Re: Pytania i odpowiedzi

Post autor: forumwandex » 19 kwie 2017, 9:02

Sebek pisze:
08 kwie 2017, 1:33
Witam,
1. Jak wyciszyć dzwonienie w zegarku lub włączyć tryb wibracji bez dzwonka?
2. Jak sprawdzić stan naładowania konta z zegarka, żeby nie wyciągać karty sim i wkładać do telefonu?
Ad1. Aplikacja Setracker3 Ustawienia - nie przeszkadzać
Ad2. Na stronie www operatora karty sim.

forumwandex
Administrator
Posty: 31
Rejestracja: 20 cze 2016, 15:10

Re: Pytania i odpowiedzi

Post autor: forumwandex » 19 kwie 2017, 9:05

Sebek pisze:
08 kwie 2017, 1:33
Witam,
1. Jak wyciszyć dzwonienie w zegarku lub włączyć tryb wibracji bez dzwonka?
2. Jak sprawdzić stan naładowania konta z zegarka, żeby nie wyciągać karty sim i wkładać do telefonu?
Ad.1 W aplikacji Setrecker3 (Ustawienia-Nie przeszkadzać).
Ad.2 Na stronie www operatora karty sim.

forumwandex
Administrator
Posty: 31
Rejestracja: 20 cze 2016, 15:10

Re: Pytania i odpowiedzi

Post autor: forumwandex » 19 kwie 2017, 9:09

Marcin pisze:
16 kwie 2017, 12:39
Witam
Gdzie i jaką treść trzeba napisać aby wyrejestrować zegarek z aplikacji seTracker?
Do naszych zegarków zakupionych na www.bigshop.com.pl wykorzystujemy aplikacje Setracker3.
Skasowanie ustawień (hasła) naszych zegarków tylko poprzez wysłanie na adres jsc(at)wandex.pl identyfikatora zegarka.

forumwandex
Administrator
Posty: 31
Rejestracja: 20 cze 2016, 15:10

Re: Pytania i odpowiedzi

Post autor: forumwandex » 19 kwie 2017, 9:16

Sebek pisze:
08 kwie 2017, 1:43
Jeszcze pytanko ;)
1.Ile mniej więcej zegarek pobiera internetu w MB np na 1h (dziecko jest godz na dworze)?
2.Czy 300MB starczy na miesiąc użytkowania?
3.Po co zegarkowi transmisja danych MB, do czego ją wykożystuje?
4.Czy można opisać wszystkie ikonki co pojawiają się na tarczy zegarka?
Ad.1 Ilość danych zależna od intensywności użytkowania (zwykle kilka KB)
Ad.2 Tak
Ad.3 Do przesyłania informacji takich jak: lokalizacja, wiadomości, powiadomienia, ustawienia itp.
As.4 Ikony Opisane są w instrukcji obsługi na stronie http://gdziemojedziecko.pl/ (w zakładce instrukcja zegarka)

oskar7712
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: 22 kwie 2017, 15:29

Re: Pytania i odpowiedzi

Post autor: oskar7712 » 22 kwie 2017, 15:37

Witam. Przez pomyłkę wpisałem swój nr telefonu w smart watch i zarejestrowałem urządzenie. Jak i gdzie mogę zresetować zegarek, aby zaczął funkcjonować? Używam SeTracker2 i aplikacja lokalizuje mój telefon. Przy próbie powtórnego rejestrowania mam komunikat, że inne urządzenie jest juz zarejestrowane i mam się zgłosić do biura. Tylko jakiego biura?

forumwandex
Administrator
Posty: 31
Rejestracja: 20 cze 2016, 15:10

Re: Pytania i odpowiedzi

Post autor: forumwandex » 28 kwie 2017, 9:17

Jeśli posiada pan gwarancje wystawiona przez nas możemy zresetować hasło.

forumwandex
Administrator
Posty: 31
Rejestracja: 20 cze 2016, 15:10

Re: Pytania i odpowiedzi

Post autor: forumwandex » 17 maja 2017, 10:04

Zegarek działa z kartami sim bez włączonej blokady pin ( karta sim z wyłączoną blokadą sim)

mbend
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: 19 maja 2017, 11:49

Re: Pytania i odpowiedzi

Post autor: mbend » 19 maja 2017, 11:59

Czy jest możliwość, żeby w telefonie, w którym jest zainstalowana aplikacja Setrucker3 wyskakiwały powiadomienia, alarmy, że np. dziecko wyszło ze strefy albo że nagrało wiadomość na czacie? Chodzi mi o to, że te dane widać dopiero po zalogowaniu się do aplikacji, musi byc ona uruchomiona przez cały czas zeby to widzieć a w tym czasie nie mozna korzystać z telefonu...

Na stronie www na której jest testowany smartwatch jest taki komentarz: "Niestety należy pamiętać, aby aplikacja była ciągle podłączona do sieci, w przeciwnym wypadku wiadomość, którą przesłało dziecko odczytamy dopiero po zalogowaniu do aplikacji" (chodzi tu o wiadomość głosowa od dziecka na czacie). Jak zrobić żeby aplikacja cały czas była podłączona do sieci? Transmisja danych komórkowych jest u mnie włączona 24/dobę a żadne powiadomienia nie przychodzą...

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość